04/03/2020

El rànquing QS situa la URV entre les millors en Química

Per segon any consecutiu la URV apareix en la disciplina de Química entre les 250-300 millors universitats del món al QS World University Rankings by Subject

Aquest dimecres 4 de març s’ha fet pública l’edició 2020 del QS World University Rankings by Subject. Per fer la classificació s’han utilitzat quatre indicadors. Els dos primers són enquestes globals a acadèmics i ocupadors de tot el món, en què s’avalua la reputació internacional de les institucions. Els altres dos indicadors mesuren l’impacte de la recerca a través de les citacions que reben les publicacions i l’índex H, que mesura tant la productivitat com l’impacte (citacions) de la feina publicada per un científic.

D’entre aquests criteris la Química de la URV ha obtingut la major puntuació en el nombre de citacions per article científic amb un valor de 87,7 sobre 100.