06/10/2017

Els canvis en la comunicació dels darrers anys centren la inauguració del màster en Comunicació Estratègica

El màster arriba a la vuitena edició i compta amb un perfil d'estudiants molt internacional

El professor Miquel de Moragas durant la inauguració del màster.

“Els canvis en la comunicació del segle XIX al segle XX”. Aquest ha estat el tema que ha centrat la xerrada del catedràtic emèrit en Comunicació de la UAB, Miquel de Moragas, i que ha servit per inaugurar la vuitena edició del màster en Comunicació Estratègica en la Societat de Risc. Moragas ha destacat la importància de conèixer la comunicació d’abans per entendre que pot passar en un futur i ha ressaltat els canvis del sistema de comunicació, en un moment, el d’ara, en què la importància és la generació de continguts, el seu emmagatzematge digital i la seva distribució.

Moragas ha parlat de la comunicació de les ciutats i els territoris, de la comunicació d’esdeveniments esportius, dels reptes organitzacionals i i de l’impacte global que comporta la comunicació en el segle XXI.  Ha estat acompanyat del director de la Càtedra URV-Repsol d’Excel·lència en Comunicació, Jordi Farré, i el coordinador del Màster, Enric Castelló, que han presentat la nova edició del màster, la vuitena.

El màster compta amb un perfil d’estudiant molt internacional. El programa està focalitzat en les àrees de comunicació corporativa, institucional i política, amb accent en els temes relacionats amb els sectors de la indústria, els serveis, el turisme i la comunicació del patrimoni.