22/10/2015

Els cursos de llengua i cultura xineses amplien l’oferta de formació continuada de la URV

De nou la Universitat incorpora l'ensenyament de la llengua xinesa, per a la comunitat universitària i per al públic. Es pot aprendre pas a pas, d'acord amb el pla curricular internacional d'ensenyament del xinès, i de manera molt pràctica, amb una companyia lingüística per a la conversa

Els cursos de xinès de la URV proporcionen l’aprenentatge de la llengua i de la cultura i costums.Són quatre, de diferents nivells en funció del sistema de certificació HSK i del pla curricular internacional d’ensenyament del xinès. Així es pot aprendre pas a pas, de manera que a mesura que es superi cada nivell, es realitza un examen que l’acrediti.

El conveni establert entre la URV i l’Institut Confuci garanteix un nivell molt alt quant a qualitat: al seguiment de les tendències actuals d’ensenyament i als materials que s’utilitzen. Els cursos són molt pràctics i s’assigna una companyia lingüística per a la pràctica d’allò que s’aprèn a classe i sobretot, de la conversa.

S’ofereixen els cursos que corresponen als certificats HSK1, HSK2, HSK3 i HSK4. Són: Bàsic 1 (d’octubre a febrer), Bàsic 2 (de febrer a juny), Bàsic 3 (d’octubre a juny) i Intermedi 2 (d’octubre a juny). Les classes es fan en horari de tarda al campus Catalunya, i hi ha un descompte del 10% per a la comunitat universitària.

Més informació:

Cursos de xinès