10/06/2024

Els estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa celebren el primer acte de graduació solidari

Els participants a l’acte van fer una donació a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre

Un total de 161 estudiants dels 5 graus i dobles graus de la Facultat d’Economia i Empresa van participar en l’acte de graduació celebrat el 7 de juny a les 17h a l’auditori de la Fira de Reus: 29 estudiants del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat, 25 estudiants d’Economia, 32 estudiants de Finances i Comptabilitat i 73 estudiants d’Administració i Direcció d’Empreses i 2 estudiants del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Tècniques de Desenvolupament d’Aplicacions Web i Mòbils.

El Col·legi d’Economistes de Catalunya, representat per Miquel Àngel Fuster, president del Col·legi a Tarragona, va apadrinar com cada any les promocions que hi van participar. A l’acte també van assistir la degana de la Facultat, Victòria Sánchez, la vicedegana, Ana B. Hernández, el secretari acadèmic del centre, José Manuel Giménez, el coordinador del grau d’Administració i Direcció d’Empreses i del doble grau d’Administració i Direcció d’Empreses i Dret, Norberto Márquez i el coordinador del grau d’Economia, Oscar Martínez. El regidor de Serveis Generals, Hisenda i Bon Govern, Manel Muñoz, va ser el representant de l’Ajuntament de Reus a l’acte. Durant l’acte, es va convidar a la mesa, Antonio Terceño, com a exdegà.

Dos representants dels graus i dobles graus van fer un parlament i posteriorment, els estudiants van rebre un diploma dels membres de la mesa.

Per primera vegada, aquest acte va ser benèfic: es va fer lliurament de la donació recollida per tots els estudiants assistents a l’acte de graduació a la Lliga Contra el Càncer de les Comarques de Tarragona i Terres de l’Ebre, representada per Josep Gumà Padró com a vicepresident de l’associació.

Com és tradició, l’acte va finalitzar amb l’himne universitari Gaudeamus Igitur.