16/11/2020

Els estudiants Dexter Edwards i Nèstor Altaba, millors esportistes universitaris de Catalunya de voleibol i cros masculí

Edwards és campió de Catalunya amb la selecció de voleibol de la URV, i Altaba, primer del campionat universitari de cros

Dexter Edwards i Néstor Altaba, millors esportistes dels Campionats de Catalunya Universitaris 2020 en voleibol i cros masculí.

Dos estudiants de la URV han estat premiats pels Campionats de Catalunya Universitaris 2020 (CCU20) com a millors esportistes del curs 2019-20: Dexter Edwards Batalla en la categoria de voleibol masculí, i Nèstor Altaba Rabaza en la categoria de cros masculí.

Dexter Edwards és estudiant de grau d’Enginyeria de Sistemes i Serveis de Telecomunicacions i jugador en actiu del primer equip del Club Voleibol Sant Pere i Sant Pau. Forma part de la selecció de voleibol de la URV, que va quedar campiona de Catalunya en els campionats universitaris.

Nèstor Altaba és estudiant de grau d’Administració i Direcció d’Empreses al Campus Terres de l’Ebre i atleta en actiu de l’Hinaco Monzon. Va guanyar el campionat universitari quan estava al Club Atletisme Terres de l’Ebre (ATE) .

La celebració de la cloenda dels CCU20 va reconèixer els mèrits dels millors esportistes, malgrat que no van poder recollir els premis personalment, i cada universitat ha fet entrega dels guardons a les seves instal·lacions.