28/11/2023

Es constitueix el Consell d’Igualtat de la Facultat de Turisme i Geografia

D'esquerra a dreta, Òscar Saladié, Víctor Merino, Laura Mulet, Núria Molné, Joan Alberich, Xavier Llauradó i Cristina Fornos

El passat dia 20 de novembre es va constituir el Consell d’Igualtat de la Facultat de Turisme i Geografia.

Les funcions del nou organisme són la prevenció de la violència masclista i de discriminació, l’atenció a persones que hagin pogut ser víctimes d’aquestes actuacions i la sensibilització de la comunitat universitària i el foment de la inclusió de la perspectiva de gènere a la docència i a la investigació.

El Consell d’Igualtat està format pels professors Òscar Saladié, Caterina Cimolai i Joan Alberich, responsable d’igualtat del centre, com a representats del Personal Docent i Investigador; Cristina Fornos, Núria Molné i Francesc Xavier Llauradó, per part del Personal Tècnic, de Gestió i d’Administració i Serveis; i Laura Mulet, com a representant dels estudiants.

L’acte va comptar amb la presència del comissionat d’Igualtat, Diversitats i Benestar de la Universitat Rovira i Virgili, Victor Merino.