27/02/2024

Es constitueix el Consell d’Igualtat de la Facultat d’Infermeria

L'integren representants d’estudiants, PTGAS i professorat del campus Catalunya, seu del Baix Penedès i seu de Vilafranca del Penedès

Consell d'Igualtat de la Facultat d'Infermeria.

El dilluns 26 de febrer es va constituïr el Consell d’Igualtat de la Facultat d’Infermeria amb representants d’estudiants, PTGAS i professorat dels campus Catalunya, seu del Baix Penedès i seu de Vilafranca del Penedès. Entre les funcions del Consell d’Igualtat hi ha el fet de proposar idees, accions i activitats de manera proactiva en matèria d’igualtat de gènere i de prevenció de la violència masclista. El consell te una voluntat d’escolta i acció, i es un grup obert a noves peticions d’incorporació.

Forma part del consell ell següent professorat: Josep Barceló, Eva de Mingo, Marina Gómez de Quero, Judit Vives i Lina Casadó, responsable d’igualtat del centre. També l’integren Marta Galofré com a representant del Personal Tècnic, de Gestió i Administració i Serveis; Javier Pe, Famara Guerra, Xavier Monsalve i Cristina Pico com a representants dels estudiants.

L’acte va comptar amb la presència de la directora de la Unitat d’Igualtat de la Universitat Rovira i Virgili, Cilia Willem, la degana de la Facultat d’Infermeria, Dolors Burjalés, i la tècnica de la Unitat d’Igualtat, Virginia Miravé.