• Prova la cerca avançada
  • Cerca
  • Diari Digital
  • Sala de premsa
  • Subscriu-te als butlletins de la URV
  • Agenda
    • Català
    • Español
    • English
  • Cerca

Diari digital de la URV -

  • Diari Digital
  • Sala de premsa
Menu
  • Portada
  • Recerca
  • Docència
  • Institució
  • Vida al campus
  • Comunitat URV
  • Reportatges
  • Més categories
Prova la cerca avançada
  • Subscriu-te als butlletins de la URV
  • Agenda
  • Català
  • Español
  • English
29/04/2020

Es lliuraran 80.000 euros en ajuts per facilitar l’arribada al mercat de tecnologies desenvolupades a la URV

El programa Research to Business que convoca la Fundació URV en col·laboració amb el Consell Social i el Vicerectorat d’Innovació i Transferència del Coneixement de la URV, ofereix suport a la comunitat investigadora per impulsar iniciatives que afavoreixen la comercialització de coneixements i tecnologies

Una imatge dels investigadors i investigadores que que van rebre els ajuts en la darrera edició de la convocatòria,

El programa Research to Business que convoca la Fundació URV en col·laboració amb el Consell Social i el Vicerectorat d’Innovació i Transferència del Coneixement de la URV, ofereix suport a la comunitat investigadora per impulsar iniciatives que afavoreixen la comercialització de coneixements i tecnologies

Fins a set iniciatives d’investigadores i investigadors de la Universitat Rovira i Virgili poden rebre un dels ajuts del programa Reseach to Business que convoca la Fundació URV, a través de la seva unitat de valorització, per impulsar l’arribada a mercat de coneixements i tecnologies desenvolupades a la Universitat. Els ajuts consistiran en dos premis de 15.000 euros i cinc de 10.000 euros pels projectes més ben valorats,.

Fins al 4 de maig els investigadors i investigadores de la URV poden presentar la seva proposta a la convocatòria. Enguany, la participació al programa donarà l’oportunitat de formar-se en una sessió que s’impartirà el proper 27 de maig, on podran millorar les seves propostes per tal d’enfocar correctament la transferència al mercat de les seves tecnologies. La resolució dels ajuts serà el 28 de setembre.

Aquests ajuts van néixer fa 14 anys per promoure la protecció dels resultats de les investigacions per la seva comercialització i explotació. Tenen també l’objectiu d’incentivar la creació d’empreses spin‐off en el marc de la URV.

Aquest programa compta també amb el suport del Fons Europeu de Desenvolupament Regional de la Unió Europea en el marc operatiu FEDER i de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya.

Més informació

Print Friendly, PDF & Email
Subscriu-te als butlletins de la URV
Arxivat a: Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació, Consell Social, Emprenedoria, La Universitat, URV-Empresa

Comenta Cancel·la les respostes

*

*

Comparteix

Universitat Rovira i Virgili
  • X
  • Facebook
  • YouTube
  • LinkedIn
  • Instagram

Gabinet de Comunicació i Màrqueting

Edifici del rectorat
C. de l'Escorxador, s/n
43003 Tarragona

redaccio@urv.cat 977 297 975

  • Mapa del web
  • Privacitat
  • Nota legal
  • Política de cookies

Ajudeu-nos a millorar