26/04/2022

La visita és útil per al desenvolupament dels avantprojectes integrats dels estudiants

Estudiants d’Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris i de Tècniques en Bioprocessos Alimentaris visiten la planta de Florette Ibérica.

L’estudiantat dels graus d’Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris i de Tècniques en Bioprocessos Alimentaris van visitar el dia 20 d’abril les instal·lacions que l’empresa Florette Ibérica té a Tortosa.

Sònia Valls, cap de Recursos Humans i Prevenció de Riscos Laborals de l’empresa, va explicar a l’alumnat la importància de la seguretat quan es visita una empresa alimentària i les mesures de protecció que calia seguir durant la vista a la zona de producció. Àlex Astruc, director de planta, va explicar la importància de la localització de la planta per donar servei a les consumidores i consumidors catalans.

Pablo Toni, cap de producció, va explicar les dues línies de producció (brots i amanides icebergs o bledes) de les quals disposa l’empresa en l’actualitat, fent èmfasis en la digitalització i control que utilitzen. I finalment, Nerea Bo (Tec Millora Contínua) i Irene Núñez (cap de Qualitat i Medi Ambient), van explicar en detall els processos productius.

El coneixement adquirit pels i les estudiants dels graus d’Enginyeria de Bioprocessos Alimentaris i de Tècniques en Bioprocessos Alimentaris serà molt útil per millorar els projectes que estan desenvolupant en els avantprojectes integrats.