05/10/2021

Les inscripcions als tallers i laboratoris de l’Aula de Teatre ja són obertes

Ofereix tallers de creació escènica, eines per a la comunicació i la dramatització, construcció d'elements escènics i reconstrucció històrica

Un dels laboratoris de l'Aula de Teatre de la URV.

A mitjan mes d’octubre es reprenen els tallers de l’Aula de Teatre de la URV – Experimenta Teatre, que impulsa la Universitat i l’Ajuntament de Tarragona, i ja són obertes les inscripcions, tant per a la comunitat universitària com per al públic general. A més a més, el proper 18 d’octubre, a les 18:30 h a l’aula 402 del campus Catalunya hi haurà una sessió informativa sobre l’activitat de l’Aula de Teatre.

Aquest curs, s’ofereix:

• Taller teatre i acció, que fa una lectura contemporània del teatre en l’espai públic, des del teatre festiu al teatre compromès i crític, i una mirada en profunditat al treball de l’actor com a protagonista de la creació escènica. El professor és Joan Rioné.
  • Laboratori de construcció d’elements escènics, un espai de creació i construcció dels elements que s’utilitzen a l’escena teatral, a càrrec de Marta Grau i Àlex Manriquez.
  • Laboratori de paraula, veu i expressió, en què s’ofereixen eines al servei de la comunicació oral i la dramatització, i es treballa el control, la vocalització i la dicció, la interpretació i l’acció del cos. La paraula i la veu són protagonistes de la creativitat en aquest laboratori a càrrec de Marta Grau i Joan Pascual.
  • Laboratori de reconstrucció històrica, de teatre clàssic romà. Es tracta d’un espai d’arqueologia teatral, en què s’hi fa creació i recerca al voltant del teatre romà clàssic, des de les comèdies de Plaute a les tragèdies de Sèneca.

Les inscripcions són obertes fins al 8 d’octubre, presencialment a l’Antiga Audiència de Tarragona de 19 a 20 h, a la sessió informativa de l’11 d’octubre, i per correu electrònic a experimentateatre@gmail.com.

La informació completa sobre els tallers i laboratoris es pot trobar al web.