13/03/2015

Ja es pot triar el disseny de la carpeta URV per al curs 2015-2016

Ja es pot triar el disseny de la carpeta URV per al curs 2015-2016. Els estudiants matriculats a la URV poden votar, fins el 22 de març, la proposta que més els agradi. El jurat del IV Concurs ha seleccionat les sis propostes finalistes de entre 66 obres presentades.

Els estudiants matriculats a la URV en estudis de grau, llicenciatura, diplomatura, doctorat i màster oficial durant el curs 2014-15 ja poden participar, un cop finalitzada la primera fase del concurs. El jurat, presidit per la vicerectora de Docència, Estudiants i Comunitat Universitària Arantxa Capdevila, ha seleccionat sis propostes finalistes de un total de 66 obres presentades, i ara són els estudiants els que decidiran el guanyador del concurs mitjançant una votació electrònica aquí fins el proper 22 de març.

Imatge de les tres darreres carpetes que han guanyat les edicions anteriors del concurs.

La persona o equip guanyador rebrà un premi de 600 euros, i s’utilitzarà el seu disseny per a la producció de la carpeta que serà distribuïda a tota la URV durant el curs 2015-16 amb el nom i els cognoms de la persona guanyadora o persones, identificant-lo com el primer premi del concurs. Els finalistes obtindran un val de regal per import de 150 euros en productes de la Botiga URV.

La proposta guanyadora es farà publica el proper 26 de març, i més endavant tindrà lloc un acte públic de lliurament de premis, la data del qual resta per confirmar.