09/10/2023

Jordi Galí inaugura el curs de l’ECO-SOS amb una lliçó sobre política montetària i inflació

L'economista ha explicat l'impacte sobre l'activitat econòmica i el benestar i ha plantejat escenaris sobre la seva evolució futura

Jordi Galí, entre Juan Antonio Duro i Josep-Maria Aurauzo-Carod, en la inauguració del curs acadèmic de l'ECO-SOS.

Aquest divendres 6 d’octubre ha tingut lloc la inauguració del curs acadèmic 2023-2024 del Centre de Recerca en Economia i Sostenibilitat (ECO-SOS), a càrrec de Jordi Galí (CREi, UPF i BSE), qui ha pronunciat una lliçó amb el títol “Política Monetària i Inflació”. Galí ha estat presentat pel director de l’ECO-SOS, Josep-Maria Arauzo-Carod, i ha estat presidit pel vice-rector d’Economia, Infraestructures i Relacions Institucionals de la URV, Juan Antonio Duro.

L’acte ha comptat amb l’assistència d’una setantena de persones i ha tingut lloc a l’Aula Magna de la Facultat d’Economia i Empresa de la Universitat Rovira i Virgili, a Reus.

Jordi Galí ha repassat l’evolució de la inflació als darrers anys, els determinants d’aquests fenomen, l’impacte que té sobre l’activitat econòmica i el benestar i ha plantejat escenaris sobre la seva evolució futura. L’acte ha acabat amb un debat obert amb els assistents.