11/03/2021

Jornades de Portes Obertes Virtuals de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut

Vols conèixer els Graus de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut de la URV? Vine a les Jornades de Portes Obertes Virtuals el divendres 26 de març a la tarda i el dissabte 27 de març al matí

El divendres 26 de març de 2021, a les 16:30h, es farà una sessió online en directe que tornarà a ser emesa el dissabte 27 de març, a les 10:00h per tots aquells que no pugueu assistir el dia abans. Es farà una presentació de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut i una presentació de les titulacions de grau de Medicina, Fisioteràpia i Nutrició Humana i Dietètica, així com dels programes docents complementaris del grau.

El divendres 26 de març, de 16 a 20h, i dissabte 27 de març, de 10 a 14h, podràs parlar en un xat públic i en un xat privat amb les responsables de les titulacions i personal tècnic de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut, que atendran les vostres preguntes.

Per poder accedir a les presentacions en directe i als xats, inscriu-te a les Jornades tot indicant el teu interès en la branca de coneixement de Ciències de la Salut, per atendre’t de manera més personalitzada.