17/05/2018

Justícia Ecològica i Dret Ambiental a l’Antropocè centren el tercer col·loqui internacional de Dret Ambiental

La trobada reuneix 50 experts i investigadors internacionals al campus Catalunya de la Universitat Rovira i Virgili

La conferència inicial l'ha fet el professor Louis Kotzé, de la North-West University.

Durant dos dies, mig centenar d’experts d’arreu del món participen en el tercer col·loqui internacional de dret ambiental organitzat conjuntament pel Centre d’Estudis en Dret Ambiental de Tarragona i l’Associació d’Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona. En aquesta tercera edició, el tema central és la Justícia Ecològica i el Dret Ambiental a l’Antropocè i des d’aquest dijous i fins demà es debaten quatre temes centrals amb xerrades dels principals experts en el tema.

L’objectiu d’aquest col·loqui és proporcionar als estudiants de postgrau, investigadors predoctorals i acadèmics un fòrum on discutir i reflexionar sobre les seves investigacions i fomentar la trobada i la interacció amb els companys que comparteixen l’interès per la legislació ambiental.

El tercer col·loqui internacional de Dret Ambiental de Tarragona està organitzat conjuntament pel Centre d’Estudis de Dret Ambiental de Tarragona (CEDAT-URV) i l’Associació d’Alumnes i Exalumnes de Dret Ambiental de Tarragona (AAEDAT). El CEDAT té com a objectiu generar i socialitzar el coneixement en el camp de la legislació ambiental i s’ha convertit en un punt de referència d’aquesta disciplina a Espanya i Europa. L’AAEDAT és una associació fundada el 2009 per alumnes i ex-alumnes del Màster en Dret Ambiental a la URV que organitza activitats dins de la comunitat universitària per promoure els valors ambientals i socials i crear espais per al debat, la reflexió i l’intercanvi amb altres universitats i grups d’investigació.