20/06/2016

La Càtedra d’Habitatge augmenta la seva presència estatal amb la incorporació d’un nou soci

El Consejo General de Colegios Oficiales de Agentes de la Propiedad Inmobiliaria de España s'hi ha incorporat, com a a desè soci, i s'ha signat un conveni de col·laboració el divendres, 17 de juny a Reus. Així, la Càtedra amplia la seva col·laboració amb el sector de l'habitatge, imprescindible per complir les seves funcions

La signatura del conveni ha tingut lloc abans de l'inici del curs "Noves perspectives sobre l'accés a l'habitatge".

En el marc del curs que la Càtedra d’Habitatge ha fet a Reus el divendres 17 de juny, ha tingut lloc la signatura del conveni amb el Consejo General de Colegios Oficiales de Agentes de la Propiedad Inmobiliaria de España. El Casal de les Dones ha acollit l’acte, i han firmat l’acord Diego Galiano, president del Consejo General de Colegios Oficiales de Agentes de la Propiedad Inmobiliaria de España, i el rector de la URV Josep Anton Ferré.

El curs, coordinat per l’investigador Hèctor Simón de la Càtedra, “Noves perspectives sobre l’accés a l’habitatge” s’ha fet amb èxit, ha tingut més de 40 alumnes i forma part de la Universitat d’Estiu de la URV 2016.

Amb la incorporació d’aquest nou soci, ja són deu els socis que aposten per l’activitat d’investigació, docència i transferència de coneixement que realitza la Càtedra des de l’any 2013. En l’actualitat la Càtedra d’Habitatge de la URV compta amb: l’Agència de l’Habitatge de Catalunya, l’Ajuntament de Reus, la Cambra de la Propietat Urbana de Tarragona; el Consejo General de Colegios de Administradores de Fincas de España, COAPI Tarragona, el Col·legi de Notaris de Catalunya; el Col·legi de Registradors de la Propietat i Mercantil de Catalunya, l’Ajuntament de Tarragona, el Ministerio de Fomento i per últim, el Consejo General de Agentes de la Propiedad Inmobiliaria de España.

Davant del seu compromís amb la investigació, la docència i la transferència de coneixement, la Càtedra participa en nombrosos projectes que plantegen incidir directament en la societat. Per tant, necessita d’una relació i una complicitat amb les institucions públiques i les empreses privades vinculades amb el sector de l’habitatge. És per aquest motiu que la Càtedra busca teixir una xarxa entorn al sector de l’habitatge que, a la vegada, li asseguri la possibilitat de poder seguir investigant i desenvolupant projectes de continuïtat.

La Càtedra d’Habitatge, dirigida pel catedràtic de Dret Civil Sergio Nasarre, també adopta un compromís amb cadascun dels seus socis i els ofereix informació periòdica i actualitzada del sector, la possibilitat d’organitzar formacions entorn a temes d’actualitat i la participació activa en la seva activitat.

Més informació:

Càtedra d’Habitatge de la URV