15/10/2014

La Facultat d’Economia i Empresa ha inaugurat el curs amb la primera lliçó de l’empresària Adriana Casademont

La Facultat d'Economia i Empresa ha inaugurat el curs amb la primera lliçó de l'empresària Adriana Casademont, titulada: "El nou paradigma de l'empresa familiar en un entorn global". En l'acte s'han lliurat diferents premis als estudiants i alumni, i reconeixements al personal del centre.

Adriana Casademont

La inauguració ha tingut lloc a migdia, a l’Aula Magna. Ha obert l’acte la degana de la Facultat, Glòria Barberà, i després de presentar la Memòria del curs passat, la conferenciant, presidenta de Casademont S.A, ha pronunciat la primera lliçó del curs.

A continuació s’han lliurat diferents premis: a l’estudiant de la Facultat millor classificat a la fase local de la VI Olimpiada d’Economia, Gabriel Arbonès, provinent de l’Institut Joan Guinjoan de Riudoms, que ha rebut una tauleta digital; i a la professora d’Economia de l’Empresa del centre millor qualificat en la fase local de la VI Olimpiada d’Economia, Imma Candel del Col·legi Aura, que ha rebut un lector digital.

La Fundació Privada Gresol ha atorgat premis als estudiants amb els millors expedients acadèmics de grau 2013-14: Marta Ayala (Administració i Direcció d’Empreses), Adrián Jiménez (Finances i Comptabilitat) i David Maldonado (Economia). Són premis en metàl·lic per un import de 2.000 € per a cada jove.

L’antic alumne Josep A. Aliagas ha rebut un reconeixement a la trajectòria professional, i la degana li ha entregat una escultura de l’artista Neus Segrià. A la cloenda de l’acte Marc Arza, regidor d’Innovació, Empresa i Ocupació de l’Ajuntament de Reus, ha pronunciat unes paraules.