20/02/2023

La Festa Major de la URV serà el 23 de març

Entre les activitats previstes hi ha un vermut electrònic, un espai de jocs i fira d’associacions de la Universitat, un dinar popular i les actuacions de Figa Flawas, JazzWoman, DJ Trapella i DJ Ceba

Detall del cartell de la Festa Major de la URV 2023.

La Universitat Rovira i Virgili celebrarà la seva Festa Major el dijous 23 de març als jardins del Camp de Mart de Tarragona amb una programació de diferents activitats lúdiques i culturals al llarg del dia. Per primer cop, l’esdeveniment és coorganitzat per la URV i l’Ajuntament de Tarragona.

La celebració començarà a les 11 h amb la benvinguda de la xaranga Pujats de To al campus Catalunya. Des d’aquest moment se suspendran les classes i començarà la festa als jardins del Camp de Mart. La programació comptarà amb el pregó dels exestudiants i influenciadors Albert Pagà “Berti” i Aida Roca “La Filòloga de Guàrdia”, un vermut electrònic amb DJ Trapella, un espai de jocs i de fira d’associacions d’estudiants de la URV, un micro obert de talents i un concert final. Els grups Figa Flawas, JazzWoman i DJ Ceba formen el cartell de final de festa.

En total tindran lloc una desena d’activitats, que es poden consultar a la pàgina web de la Festa Major.

Reserva de tiquets de dinar i d’autobús

Aquesta jornada pretén ser un espai de trobada per a tota la comunitat universitària. Per aquesta raó es posaran a disposició dels estudiants busos gratuïts per arribar a Tarragona i facilitar el transport des dels campus Terres de l’Ebre, Vila-seca i Bellissens i les seus del Baix Penedès i Vilafranca del Penedès. Les inscripcions als autobusos es poden fer a través del web de la Festa Major.

També es farà un dinar popular, per al qual és necessari reservar els tiquets a la mateixa pàgina web.

La coordinació i organització de l’esdeveniment és a càrrec de la comissió de Festa Major URV, integrada per personal docent investigador (PDI), personal d’administració i serveis (PAS), estudiants i associacions d’estudiants, que han treballat des de l’inici del curs per preparar la programació i la logística de la festa.