27/06/2019

La primera promoció de la doble titulació de Dret i ADE i Dret i Relacions Laborals i Ocupació es gradua

Els padrins de la promoció són Reyes Barrada, Esther Guerrero i Albert Fonts

Graduats i professorat dels dobles graus de Dret i ADE i Dret i Relacions Laborals i Ocupació a l'Aula Magna del campus Catalunya.

El 21 de juny va tenir lloc l’acte de graduació de la promoció 2014-2019 de les dobles titulacions de grau de Dret i Administració i Direcció d’Empreses i de Dret i Relacions Laborals i Ocupació. L’acte es fa ver a l’aula magna del campus Catalunya.

L’acte de graduació va iniciar-se amb la benvinguda del degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Antoni Pigrau. Seguidament van adreçar unes paraules als assistents els padrins de la promoció, Reyes Barrada, Esther Guerrero i Albert Fonts, i els estudiants Miguel Hurtado, Noelia Jiménez, Jennifer Johana Canga i Jordi Pujol. Posteriorment, es van entregar les orles als graduats.

Els estudiants Ariadna Escardó i Marouane Laabas van cridar els graduats per l’entrega de les orles.

Finalment, va cloure l’acte el degà de la Facultat d’Economia i Empresa, Antoni Terceño, i el degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Antoni Pigrau, i es va entonar l’himne acadèmic (Gaudeamus Igitur).