27/06/2022

La promoció 2018-2022 dels estudiants de Relacions Laborals i Ocupació es gradua

La padrina de la promoció és Esther Guerrero

El divendres 17 de juny va tenir lloc la graduació de la promoció 2018-2022 dels estudiants del grau en Relacions Laborals i Ocupació en un acte a l’Aula Magna del campus Catalunya.

L’acte va iniciar-se amb la benvinguda a tots els assistents per part del degà de la Facultat de Ciències Jurídiques, Antoni Pigrau. Seguidament, van intervenir la responsable del grau en Relacions Laborals i Ocupació, Catalina Jordi, i la padrina de la promoció, Esther Guerrero.

Míriam Alcaraz i Sergio Azañeiro van adreçar-se al públic assistent en representació dels estudiants, que posteriorment va cridar  per procedir a la recollida de bandes.

La Facultat dona l’enhorabona als recents graduats i graduades, que ja poden formar part d’Alumni URV.