15/09/2017

La Universitat Autònoma de Xile, de visita a la URV

La trobada va ser per informar-se de la implantació d’estructures i organització universitària

D’esquerra a dreta, Hernán Viguera, Susana de Llobet, Joan Fuster, Avril Lombardi, i Jordi Tous
D’esquerra a dreta Hernán Viguera, Susana de Llobet, Joan Fuster, Avril Lombardi i Jordi Tous.

La visita del vicerector de Vinculación con el Medio de la Universidad Autónoma de Chile (UACH), Hernán Viguera, el dia 14 de setembre,  va constituir una trobada entre homòlegs i tècnics per conèixer de primera mà les bones pràctiques en l’àmbit de la recerca i la tercera missió de la URV: internacionalització, HR Research Excellence, estructura de recerca i el Sistema de Gestió de la Recerca, programes de doctorats conjunts.

El representant de la universitat xilena va reunir-se amb Josep Manel Ricart, vicerector de Política Científica i de Recerca, Mar Gutiérrez-Colón, vicerectora d’Internacionalització i Jordi Tous, vicerector d’Universitat i Societat; amb el coordinador del Centre de Cooperació al Desenvolupament URV Solidària, Joan Fuster, i la tècnica del programa de docència Aprenentatge-Servei, Avril Lombardi, per informar-se de l’estructura i l’organització d’aquestes àrees.

D’aquestes reunions es poden derivar futures col·laboracions amb àrees coincidents entre la URV i la UACH, de les set àrees prioritàries que el govern xilè vol fomentar a l’educació superior. Ambdues institucions tenen una relació establerta a través de convenis signats des de l’any 2012.