07/10/2018

La Universitat de Borås visita la URV

Membres del PAS de la universitat sueca s’interessen per la gestió de la mobilitat i l’administració dels estudiants

El grup de la universitat sueca després de la seva visita a l'I-Center

La URV va rebre la visita de membres del Personal d’Administració i Serveis (PAS) de la Universitat de Borås, Suècia, el 4 i 5 d’octubre. L’interès de la universitat sueca era conèixer el Centre Internacional i el seu funcionament, a més de conèixer de primera mà el personal i les instal·lacions de la Facultat d’Infermeria.

El primer dia van visitar el Campus Terres de l’Ebre de la mà de la seva coordinadora de mobilitat, Marisa Mateu. També van mantenir una reunió amb professores i el director del Campus, durant la qual van presentar la seva Universitat i els diferents ensenyaments que s’imparteixen. La visita es va completar amb un recorregut pel nucli antic de Tortosa.

El segon dia de la seva estada van voler conèixer el Centre Internacional i els responsables de la mobilitat, així com el funcionament general del Centre. Van reunir-se amb Marina Vives, a càrrec de la mobilitat Erasmus+ de PDI i PAS a la URV, i a continuació van visitar la Facultat d’Infermeria del Campus Catalunya, acompanyats per Maria Jiménez, directora del Departament d’Infermeria i coordinadora de mobilitat.

El PAS de la Universitat de Borås estava compost per personal relacionat amb la internacionalització i l’intercanvi d’estudiants, d’una banda (Andreas Sikström, assistent de director de Facultat; Helena Gjertz, Linda Lindstedt i Yvonne Samuelsson, coordinadores internacionals), i per personal relacionat amb l’administració d’estudiants a nivell de facultat i a càrrec d’activitats de benvinguda i gestió, de l’altra banda (Catarina Lindhé, Ingela Hellsten, Ewa Skelte, Agneta Karlsson).