21/09/2016

La Universitat Rovira i Virgili estrena web

Com ja es pot comprovar, la Universitat ha renovat la seva presència a la xarxa a través del web perquè els continguts siguin més fàcils de trobar, adaptar-los a la lectura des dels dispositius mòbils i fer-los visualment més atractius

La Universitat ha renovat la seva presència a la xarxa a través del web. Els objectius plantejats han estat: reorganitzar la localització dels continguts, fer-los més assequibles de trobar per als usuaris; adaptar-los a la lectura a través de dispositius mòbils (telèfons i tauletes) i fer-los també visualment més atractius.

El nou web s’ha fet pensant prioritàriament en les necessitats del públic. És una eina col·laborativa, de cocreació de continguts per part de tota la universitat. Està permanentment en revisió per adaptar-se a les novetats de la institució i a les darreres tendències del sector.