21/03/2022

La URV acull el Campionat de Catalunya Universitari de judo

S'han disputat els combats de judo de nou modalitats al pavelló del campus Sescelades

Un moment del Campionat de Catalunya Universitari de Judo al pavelló de Sescelades.

130 persones, entre participants i públic, van aplegar-se diumenge 20 de març al pavelló del campus Sescelades, on s’hi disputava el Campionat de Catalunya Universitari de judo. La Universitat ha acollit aquest campionat organitzat per EsportsURV per encàrrec d’Esport Català Universitari i la direcció tècnica va ser a càrrec del Club de Judo Els Pallaresos.

Van participar-hi estudiants judokes de totes les diferents universitats catalanes en nou modalitats. La UPF va fer quatre primers llocs; la UB, 1; la UPC, 1; La UdL, 1; la UdG, 1, i la UAO, 1.

Unes 130 persones van donar-se cita al CCU de Judo a Tarragona.

Per part de la URV hi van participar Alícia Ponce Fernández, estudiant del doble grau en Educació Infantil i Primària, i Carlos Velasco Anguera, estudiant de Medicina. També forma part de l’equip e judo de la URV Arnau Solé Batet, estudiant del grau en Biotecnologia.

El lliurament de premis va ser a càrrec de la vicerectora d’Estudiants, Maria Bonet; el degà de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia, Luís Marqués; el president de la Federació Catalana de Judo, Fermín Parra, i la responsable d’educació de l’Ajuntament de Pallaresos, Maria Jesús Coronado Fuentes.

Maria Bonet, vicerectora d’Estudiants i Ocupabilitat, lliura les medalles a tres dels judokes.