18/08/2017

La URV condemna els atemptats i se solidaritza amb les víctimes i els seus familiars

La Universitat manifesta el suport a tots els serveis públics que treballen en l'atenció a les víctimes i en la prevenció de nous atemptats

La Universitat Rovira i Virgili condemna els atemptats de Barcelona, Cambrils i Alcanar i se solidaritza amb les víctimes i les seves famílies. La Universitat vol manifestar el suport de la comunitat universitària a tots els serveis públics que estan actuant per atendre les víctimes, localitzar els autors i prevenir nous atemptats.

Als intents d’imposar la barbàrie, la Universitat sempre s’hi oposarà, amb esforços per construir una societat basada en el coneixement, la racionalitat i l’humanisme, i fa una crida a la defensa dels drets humans per sobre de tot.

1. Francisca Bielsa |

Unes paraules conciliadores i exemplars.