08/04/2015

L'equip de direcció de la Universitat Rovira i Virgili expressa el seu condol i solidaritat a les famílies de les víctimes i a la direcció de la Universitat Moi, d'Eldoret (Kenya), a la qual pertany el centre on hi ha hagut l'atac

El comunicat, emès el dia 7 d’abril i signat pel rector de la URV Josep Anton Ferré, continua: “La URV condemna l’atac que ha patit la comunitat universitària internacional a Kenya amb el resultat de 147 estudiants universitaris de Garissa assassinats. Per definició, la universitat rebutja qualsevol discriminació per raons de nacionalitat, religió, sexe o raça. Per això considerem aquest atac a la comunitat universitària com un atemptat contra els esforços per construir una societat basada en el coneixement, la racionalitat i l’humanisme, i alertem que ens afecta a tots els qui defensem els drets humans per sobre de tot”.