18/07/2018

La URV consolida la relació amb la Trade Co-operative University of Moldova

Les dues universitats treballen perquè els estudiants de l'MBA de la universitat moldava i els del màster en Direcció d'Empreses de la URV puguin obtenir un doble diploma

Un moment de la reunió que han mantingut la rectora de la Trade Co-operative University of Moldova, Larisa Savga, i la rectora de la URV, María José Figueras, amb la directora del Departament de Gestió d'Empreses Ana Beatriz Hernández, i la directora del Centre Internacional, Marina Casals.

La URV i la Trade Co-operative University of Moldova intensifiquen les seves relacions per a l’intercanvi d’estudiants del màster de direcció i administració d’empreses (MBA) de la universitat moldava i d’estudiants del màster en Direcció d’Empreses de la URV. La rectora de la Trade Co-operative University of Moldova, Larisa Savga, s’ha reunit aquest 18 de juliol amb la rectora María José Figueras, per presentar la universitat que dirigeix.

La Trade Co-operative University of Moldova i el Departament de Gestió d’Empreses de la Facultat d’Economia i Empresa treballen en l’encaix de les assignatures dels màsters de totes dues institucions per fer possible que els estudiants puguin obtenir dos diplomes un cop realitzada una estada de formació a l’altra universitat.

A la reunió que Larisa Savga ha mantingut amb María José Figueras també hi han assistit el vicerector d’Internacionalització, John Style, la directora del Centre Internacional, Marina Casals, i la directora del Departament de Gestió d’Empreses, Ana Beatriz Hernández. La universitat moldava i el Departament de Gestió d’Empreses estreteixen així la relació que ja tenen i que aquest any durà al Departament a col·laborar en l’organització d’un congrés a Moldàvia (The innovative, collaborative, inclusive development of cooperatives: theory, practice, perspectives).

Aquesta visita s’ha fet amb el finançament del programa Erasmus+ KA107 de la Comissió Europea. El projecte s’ha renovat fins al 2020 i permetrà als estudiants, investigadors, docents i personal administratiu de la universitat moldava fer estades a la URV, mentre que la URV podrà enviar a Moldàvia personal docent.