08/05/2019

La URV i el Col·legi d’Enginyers Industrials signen un acord de col·laboració

Preveu el sorteig de borses d'estudis, col·laboracions en classes, suport a l'emprenedoria dels estudiants i l'atorgament de beques i ajuts

Els alumnes de secundària dels premis del Col·legi Oficial d'Enginyers Industrials de Tarragona amb la rectora María José Figueras, el president de la Diputació de Tarragona, Josep Poblet, i els responsables del Col·legi d'Enginyers Industruals i de la Mutualitat.

La URV i la Mutualitat de Previsió Social del Col·legi Oficial d’Enginyers Industrials de Catalunya van signar ahir 7 de maig un acord de col·laboració del que es beneficiaran especialment els estudiants de la Universitat. Entre d’altres, el conveni preveu que la Mútua participi al Fòrum d’Ocupació que organitza la URV, pugui sortejar borses d’estudi, impartir conferències i col·laborar en assignatures i projectes pedagògics, donar suport als estudiants sobre temes relacionats amb l’emprenedoria i atorgar una beca o premi.

La firma del conveni per part de la rectora de la URV, María José Figueras, i del president de la Mútua, Joan Munt, es va fer en el marc del lliurament de premis del Col·legi d’Enginyers Industrials de Tarragona per a treballs de recerca de tecnologia d’alumnes de batxillerat. El guanyador és Álvaro Domingo, de l’Institut Martí i Franquès de Tarragona, i les finalistes són Anna Clivillé, del Col·legi La Salle de Reus, i Míriam Ortín, de l’Institut Martí l’Humà de Montblanc.