28/04/2023

La URV participa al concurs #HiloTesis en què es donen a conèixer els treballs doctorals en un màxim de 20 piulades

Es tracta de la tercera edició del concurs que llança la CRUE, en col·laboració amb la fundació Larramendi i en què hi participen doctorands i nous doctors de tot l’Estat espanyol

La Unitat de Cultura Científica i de la Innovació, ComCiència, i l’Escola de Doctorat de la Universitat Rovira i Virgili convoquen el Concurs La teva Tesi Doctoral en un Fil de Twitter: #HiloTesis. Amb la finalitat de promoure l’activitat divulgadora entre els doctorands i les doctorandes, el grup de treball d’activitats conjuntes de la Xarxa de Divulgació i Cultura Científica (RedDivulga) de la CRUE proposa aquesta convocatòria. El concurs comptarà amb 3 premis a nivell nacional que seran, obligatòriament, de 3 universitats diferents. Cada premi estarà dotat amb 1.000 euros finançats per la Fundació Ignacio Larramendi. Paral·lelament, la Universitat Rovira i Virgili lliurarà un lot d’obsequis de la Botiga URV al finalista local. La participació en el concurs es valora com a activitat de formació transversal (3 hores).

En aquest concurs s’hi poden presentar doctorands i doctorandes que hagin superat satisfactòriament almenys una avaluació del Document d’Activitats i Pla de Recerca o els qui hagin defensat ja la seva tesi doctoral en un termini màxim de 6 mesos anteriors a la data d’inici del concurs.

Entre l’1 i el 7 de maig, personal d’investigació en formació haurà de publicar un fil d’un màxim de 20 piulades, en qualsevol de les llengües cooficials, que expliqui el treball desenvolupat en el seu projecte doctoral, seguint totes i cadascuna de les indicacions que figuren a les bases del concurs. Per a més informació, podeu consultar la pàgina web de ComCiència.