02/03/2015

La URV treu a licitació la construcció i explotació d’un pavelló esportiu i una residència

La URV treu a licitació la construcció i explotació d'un pavelló esportiu i una residència, a la Rambla de Lluís Companys de Tarragona. El Diari Oficial de la Generalitat ha fet públic l'anunci el dimecres, 25 de febrer, i l'explotació dels equipaments és per un període de 40 anys

Aquests equipaments s’han de construir en uns terrenys que la Generalitat ha cedit a la Universitat per un període de 75 anys. L’empresa que es presenti s’haurà de fer càrrec de la construcció i de l’explotació. Tant el pavelló com la residència, que tindrà unes 80 places, oferiran un tracte preferent a la comunitat universitària.

La part de les instal·lacions esportives ha d’acollir les competicions de voleibol dels Jocs Mediterranis de Tarragona del 2017, i ha de seguir les especificacions necessàries per aquest efecte.

El concurs es tancarà el 22 d’abril i el projecte es coneixerà una vegada es presenti i es triï una empresa.