31/10/2022

La votació electrònica de les eleccions al Claustre és oberta del 2 al 4 de novembre

Es renoven tots els representants electes del màxim òrgan de representació de la comunitat universitària

A partir del proper dimecres 2 de novembre a les 10 h i fins a la mateixa hora de divendres 4 de novembre, tots els membres de la comunitat universitària són cridats a votar electrònicament a les eleccions al Claustre.

En aquesta ocasió es renoven tots els representants electes, un total de 154 (55 del PDI doctor amb vinculació permanent, 23 d’altre PDI, 52 d’estudiants, i 24 del PAS). Les candidatures es poden consultar al web de les eleccions.

Cal fer-ho electrònicament des de qualsevol ordinador amb independència de la seva ubicació. Cal accedir al portal d’eleccions de la URV, on s’hi descriu com votar i les circumscripcions amb candidats.

El resultat de les eleccions es farà públic al mateix web en acabar l’escrutini el divendres 4 de novembre.