05/07/2022

Les promocions dels ensenyaments de la Facultat de Química es graduen

29 estudiants del grau de Bioquímica i Biologia Molecular, 6 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, 40 del grau de Química i 15 del grau de Química en anglès participen en l'acte apadrinat per l’empresa ERCROS

L’acte de graduació dels estudiants dels diferents graus de la Facultat de Química va tenir lloc el dijous 30 de juny a les 17.30 h a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències de l’Educació i Psicologia. Les promocions 2018-2022 del grau de Bioquímica i Biologia Molecular i dels graus de Química i de Química en anglès, a més de la promoció 2017-2022 del doble grau de Biotecnologia i Bioquímica i Biologia Molecular, van ser apadrinades per Belén Brota, cap del Departament tècnic de Qualitat i Medi ambient d’ERCROS.

Els estudiants van rebre un diploma i una banda dels membres de la mesa: el rector de la URV, la degana de la Facultat de Química, la padrina de la promoció i Joan Miquel Capdevila, director del complex industrial a Tarragona d’ERCROS.

Una graduada rebent el seu diploma de mans del rector, Josep Pallarès.

Durant el desenvolupament de l’acte, estudiants dels graus i del doble grau van fer un parlament. Posteriorment els estudiants, dempeus, van llegir conjuntament el compromís ètic que adquireixen amb la societat en aquest acte de graduació.

L’alumna del grau en Química en anglès Oumaima Hammoudi Abbas fent el discurs en nom dels seus companys i companyes de promoció.
Graduats manifestant el seu compromís ètic.

Durant la part de l’acte corresponent als graus en Química i Química en anglès l’estudiant del grau en Química Lucia Shan Losada Barrio va oferir una actuació musical amb la cançó “When we were Young”.

L’estudiant del Grau de Química Lucia Shan Losada Barrio durant la seva actuació musical.

L’acte va continuar al Pati dels Garrofers del campus Sescelades, on es va descobrir una placa commemorativa al costat del jardí plantat per a l’ocasió.

Descobriment de la placa commemorativa de les promocions de la Facultat de Química.