22/07/2022

Les Universitats d’Aurora es formen per millorar la redacció de les propostes de la convocatòria MSCA Postdoctoral Fellowships 2022

El workshop organitzat per la USPIR ha permès conèixer més a fons la convocatòria

Workshop de la convocatòria MSCA-FP-2022

Un total de 60 persones han assistit a la sessió de preparació de propostes de la convocatòria Marie Skłodowska-Curie Actions Postdoctoral Fellowships 2022 que ha organitzat l’USPIR aquest dimarts 19 de juliol. La sessió s’adreçava als candidats que volen sol·licitar una beca postdoctoral per venir a una universitat de la xarxa Aurora i als seus supervisors, però també als tècnics de les oficines de projectes europeus d’Aurora.

Els objectius d’aquesta sessió han sigut guiar els participants a través de la informació clau i les diferents seccions de la convocatòria i orientar-los sobre com gestionar eficaçment la redacció de propostes de beques per a la convocatòria MSCA-PF-2022.

En primer lloc, s’han presentat els objectius de les beques MSCA-PF, els criteris d’elegibilitat, els tipus de beques i els passos per optimitzar el procés de proposta de beques. A continuació, s’ha orientat als participants sobre com desenvolupar la seva idea científica. Finalment, s’ha explorat com abordar els apartats clau de la proposta, els aspectes més importants que s’avaluaran en cada apartat i parlar de bones pràctiques per redactar una proposta competitiva.

Per augmentar l’impacte i l’aplicabilitat, s’han exposat casos reals des de la perspectiva del candidat, el supervisor i l’avaluador.

La sessió ha estat organitzada per la Unitat de Suport a les Propostes Internacionals d’RDi (USPIR) de la URV, és la unitat de la URV que té l’objectiu donar suport a la comunitat investigadora en la preparació de propostes per aconseguir el finançament internacional dels seus projectes de recerca.