13/10/2014

L’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria inaugura el curs 2014-15

L'Escola Tècnica Superior d'Enginyeria ha inaugurat el curs 2014-15 amb la primera lliçó que ha pronunciat Alejandro Solana, de VMWare Iberia, i amb el lliurament de premis a estudiants per part dels col·legis professionals. L'acte ha tingut lloc el dilluns 13 d'octubre a migdia, amb la cloenda a càrrec de la Tuna de l'Escola.

Han estat presents el rector de la URV Josep Anton Ferré, el director de l’Escola Domènec Puig i la secretària del centre Carme Olivé. Alejandro Solana, director de Tecnologia de VMware Iberia, ha pronunciat la primera lliçó: “El papel crítico de las telecomunicaciones en la Cloud i la experiencia del End User”.

Hi ha hagut una gran implicació dels col·legis professionals, que han volgut estar en la inauguració oficial del curs. Antoni Escarré, degà del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Tarragona (CETIT), ha lliurat un premi a l’estudiant Sergi Gallardo, que té el millor expedient del Grau d’Enginyeria Elèctrica 2012-13.

Fernando Torres, del Col•legi d’Enginyers Industrials de Catalunya, ha entregat un premi a Alba MaríaMatas, que té el millor expedient acadèmic del Màster en Enginyeria Electrònica 2012-13.

Jesús Lazcano, vocal i tresorer del Col·legi d’Enginyers Tècnics i Pèrits de Telecomunicació de Catalunya (COETTC), ha donat un premi a Jacint Castells, estudiant amb el millor expedient acadèmic del Grau d’Enginyeria Telemàtica 2012-13.

També Domingo Olmos, degà del Col•legi Oficial d’Enginyeria en Informàtica de Catalunya (COEIC), ha entregat un premi a Jordi Domènech, el millor expedient acadèmic del Grau d’Enginyeria Informàtica 2012-13.

Després de la intervenció del rector la Tuna universitària de l’ETSE, que enguany fa el 20è aniversari, ha protagonitzat una actuació.