30/04/2021

L’Orquestra URV acompanya la cantautora Anna d’Ivori al Teatre de Tarragona

La secció de corda de l'Orquestra de la URV ha tocat amb Anna d'Ivori, antiga alumna de la Universitat, durant la presentació del seu nou treball "Ales de Paper" al Teatre Tarragona

La cantautora tarragonina Anna d’Ivori va presentar el passat 25 d’abril el seu disc “Ales de Paper”, un treball caracteritzat per la seva emotivitat, serenor i esperança. La cantant va ser acompanyada per la seva banda, formada per Sergi Esparza, Adrià Mort, Gerard Roca i Jimmy Vidal; i també per la secció de cordes de l’Orquestra de la URV, dirigida per Miquel Massana.

La seva tornada en directe als escenaris va omplir les 300 places que hi havia disponibles al Teatre Tarragona, que va comptar també amb la presència de Maria José Figueras, rectora de la universitat, i de Pau Ricomà, alcalde de Tarragona.

Durant una hora i mitja Anna d’Ivori va cantar sobre històries viscudes i no viscudes, d’esperança, d’ales fràgils i vulnerables i d’experiències vitals: «són capítols sonors de la meva vida», diu la compositora.

Entre les deu cançons del disc destaquen “Ales de Paper”, que va comptar amb la col·laboració de la secció de cordes de l’Orquestra de la URV i que dóna nom al disc; i “La Ciutat” i “Plaça dels Sedassos”, on parla del seu vincle personal amb la ciutat de Tarragona, on ella va néixer.

Durant el concert, la tarragonina també va recordar el seu pas per la URV  i va expressar el seu goig i l’emoció que li produïa poder compartir aquest moment amb l’Orquestra de la Universitat que, segons va afirmar, atorgaven als temes «un timbre molt més emocional». L’Orquestra, a més del concert, també ha col·laborat en l’enregistrament de l’obra.