31/08/2022

Montse Griso, membre del Personal d’Administració i Serveis, ha traspassat

La cerimònia de comiat és aquest dimecres 31 d'agost a les 19:30 h al tanatori de Tarragona

Montserrat Griso Clua, membre del Personal d’Administració i Serveis de la Universitat, va morir ahir 30 d’agost. La vetlla és avui dimecres al tanatori de Tarragona, on aquesta tarda a les 19:30 h se celebrarà la cerimònia de comiat.

Va incorporar-se a la Universitat l’abril de 1997, a la consergeria de l’edifici de la plaça Imperial Tarraco. Va treballar a la Facultat de Lletres, el Servei de Gestió Acadèmica i la Facultat de Química i, des de l’any 2004, a la consergeria del rectorat.

La comunitat de la Universitat Rovira i Virgili s’uneix al dol de la seva família i amics.

2 replies

1. Cinta S. Bellmunt |

Estic de vacances i esmorzant en un bar el cambrer m’ha facilitat el Diari. L’he anat fullejant a poc a poc, badava una mica i el mirava sense gaire interès -lluny de les presses de quan treballo- fins que de cop i volta una esquel.la m’ha cridat l’atenció. He vist el teu nom, Montse, i he sentit indignació. He fet vàries consultes per confirmar-ho, com si no m’ho volgués creure, però tot era ben cert.
    He revisat el meu WhatsApp i tot just avui fa un mes que et vaig preguntar com estaves. Em vas dir que anaves fent, que la calor i el tractament no ajudaven gaire. Et vas posar molt contenta de que t’hagués escrit i em vas enviar dos gifs: un era una nena que regalava cors, tot seguit em deies unes paraules molt amables d’agraïment i, finalment, hi havia una altra imatge animada, en aquest cas era una mena d’ocell molt graciós que desprenia cors a manera de petons.
    Mirant aquestes figures tan simpàtiques m’ha vingut al cap el teu somriure, la teva complicitat, el teu ajut i els bons moments que haviem compartit al Rectorat intentant sempre trobar la part amable de les coses. Així et vull recordar i allí on siguis espero que t’arribi un immens agraïment per la teva amistat.

2. Josep Manel Ricart |

Una bona persona. En pau descansi