08/06/2017

Música per final de curs, a la Seu Universitària del Baix Penedès

Els cantaires eren estudiants d'Educació Infantil i el concert estava obert als alumnes de dues escoles

Un moment del concert, a l'Auditori Pau Casals.

El concert que cada any ofereixen els estudiants de 3r. curs del grau d’Educació Infantil es va fer el dia 29 de maig, a l’Auditori Pau Casals de Sant Salvador (El Vendrell). Van interpretar els contes musicals de “El monstre de colors”, d’Anna Llenas, i “La lluna d’en Jan”, de Carme Solé. La direcció va anar a càrrec de la professora Rosa Tamarit, del Departament d’História i Històrial de l’Art  de la URV, i ha col.laborat també el Conjunt de Música Antiga Alchimia di lettere in musica.

Aquest text era la invitació a l’acte: “Tenim un espai on els contes sonen i on la música ens explica històries de monstres de mil colors, i on nenes i nens, les nits d’estiu, aprenen a escoltar les cançons de la lluna. Us convidem a entrar en aquest racó tan màgic…” El concert de final de curs 2016-17 es va oferir, com és habitual, als nens i les nenes i professorat de les escoles Pla de Mar i Secallets, dels cursos escolars entre P-3 de Parvulari i 2n. de Primària, escoles de Coma-ruga amb què la Seu Universitària del Baix Penedès de la URV (SBP) col·labora en diversos projectes.

El concert es programa dins l’assignatura d’Ensenyament i Aprenentatge de la Música, l’Expressió Plàstica i l’Expressió Corporal (II). La responsable del grau d’Educació Infantil a la Seu Universitària del Baix Penedès (SBP), Pilar Iranzo, organitza cada any aquest acte com una activitat de relació entre la URV i el territori.