15/03/2024

Nova edició de la Fira d’Ocupació de la Facultat de Turisme i Geografia de la URV, l’espai de trobada entre estudiants i titulats amb les empreses

En aquesta setena edició s'han congregat un total de 22 empreses i uns 200 alumnes que interactuat per explorar les oportunitats d'inserció laboral del sector turístic

Estudiants a la Fira d'Ocupació de la Facultat de Turisme i Geografia.

Les empreses i organitzacions que han estat presents a la Fira corresponen a les categories d’allotjaments (hotels, càmpings i apartaments), agències de viatge, entitats públiques de promoció turística i centres de formació i de recerca de feina tant públics com privats. Es tracta d’empreses líders en el sector que són un exemple de les possibles oportunitats de carrera professional per als nostres estudiants tant de grau com de màster en l’àmbit del turisme.

El degà de la Facultat, Òscar Saladié, donant la benvinguda als participants en aquesta VII edició de la Fira.

Els estudiants han pogut ampliar la seva xarxa de contactes professionals, rebre informació sobre ofertes de treball i programes de pràctiques, lliurar el currículum i d’aquesta manera incrementar les seves possibilitats d’ocupabilitat.

La Facultat ha agraït la col·laboració de les empreses i organitzacions que han estat presents en l’edició d’enguany: Hotels & Resorts, DAESBO, S.L. Càmpìng Platja Cambrils, Viajes Para Ti, Denatravel Viajes AMM SL, Grup BLASI, H10 Hotels, ADECCO, On Air Academia Aérea, Promociones Blaumar, S.A. i La Siesta Hospitality S.L., Tamarit S.A., Viajes El Corte Inglés, Rentalmar, Servei públic d’Ocupació de Catalunya-SOC i xarxa EURES Catalunya, Associació d’Apartaments Turístics Costa Daurada i Terres de l’Ebre, Masia Can Martí, DVacaciones.com, Fincas Palmyra, Best Hotels. Escola Innova Salou S.L., Port Cambrils Inversiones SL, Agència Catalana de Turisme i  Centre d’Estudis Aeronàutics de Tarragona.