24/06/2024

Pau Panisello Carbonell, guardonat com a millor estudiant de l’ETSEQ en lideratge d’equips

El Premi Magda Medir - Essity destaca l'excel·lència en el lideratge d'equips de projecte que els estudiants han desenvolupat durant l'any acadèmic

Pau Panisello Carbonell
Pau Panisello Carbonell guanyador del Premi MAGDA MEDIR 2024

El passat 21 de juny de 2024 es va otorgar el Premi Magda Medir a Pau Panisello Carbonell, que el reconeixia com el millor estudiant en l’assignatura de Pràctiques de Lideratge d’Equips. Aquest guardó es concedeix per destacar l’excel·lència en el lideratge d’equips de projecte que els estudiants han desenvolupat durant l’any acadèmic.

Els estudiants de primer any dels graus d’Enginyeria Química i Enginyeria en Bioprocessos Alimentaris han participat en equips de projecte al llarg de dos quadrimestres, presentant els resultats finals la setmana passada. Aquests projectes formen part de l’assignatura de Pràctiques de Lideratge d’Equips, que es basa en un model d’aprenentatge experiencial. Aquest model inclou tres elements clau: formació acadèmica, desenvolupament personal i treball en projecte.

Selecció del guanyador

El dilluns 17 de juny de 2024, el professor Joan Ramon Alabart Córdoba va anunciar els finalistes del premi, seleccionats en base a dos criteris principals: d’una banda, la demostració de l’aplicació i integració dels tres elements de l’aprenentatge experiencial: formació, desenvolupament personal i treball en projecte, i, de l’altra, les notes obtingudes en els diferents components del mètode d’avaluació de l’assignatura.

Els finalistes van ser: Lucas Artigas Rodríguez, David Casasnovas Mallol, Jana Esteve Terés, Andreu March Miravete, Iván Márquez Gámez i Pau Panisello Carbonell.

Finalistes premi MAGDA MEDIR – ESSITY 2024

Entre els dies 18 i 20 de juny, aquests estudiants van ser entrevistats per Pere Marc Franquet Doya, Organizational Improvement Manager d’Essity, que va tenir en compte dos criteris addicionals per a la selecció final: la compatibilitat amb els valors i el model de lideratge de la companyia, i la idoneïtat del candidat per a una posició oberta a Essity.

Anunci del guanyador

Finalment, Pau Panisello Carbonell va ser escollit com el guanyador del Premi Magda Medir – Essity 2024. Tant el professor Joan Ramon Alabart com Pere Marc Franquet han destacat l’excel·lent nivell dels finalistes, agraint la seva participació i felicitant-los per les impressions que han deixat, tant en qualitat de futurs professionals com des del punt de vista personal.

El Premi Magda Medir – Essity 2024 reconeix no només les habilitats tècniques i acadèmiques, sinó també el desenvolupament personal i la capacitat de lideratge.

El guanyador del premi Magda Medir – Essity 2024