22/12/2016

Període de baixa activitat a la URV des del 27 de desembre al 5 de gener

La majoria de centres i serveis de la Universitat queden tancats per les festes de Nadal, d'acord amb les mesures d'estalvi econòmic aprovades pels períodes de baixa activitat. Resten oberts el CRAI del campus Catalunya i el CRAI de Medicina i Ciències de la Salut

El CRAI de la Facultat de Medicina i Ciències de la Salut roman obert aquestes festes de Nadal.

De dimarts 27 de desembre al dijous 5 de gener, quasi tots els edificis i serveis de la URV estan tancats, cessen les activitats universitàries i només es mantenen els serveis mínims imprescindibles. El tancament respon a la necessitat de fer estalvis, tant en energia com en vigilància i serveis.

Durant aquest període obren al públic el CRAI del campus Catalunya, a Tarragona, i el CRAI de Medicina i Ciències de la Salut, a Reus, inclòs el dissabte 7 de gener. El Registre General de la Universitat, ubicat al Rectorat, funciona del 27 de desembre al 5 de gener, ambdós inclosos, de 9,30 h. a 13,30 h. de dilluns a divendres.