17/06/2024

Premi LyondellBasell al millor projecte de cracker d’etilè desenvolupat pels estudiants de l’ETSEQ

Els estudiants de tercer d'Enginyeria Química participaran en una jornada de formació a l'empresa

Equip d'estudiants guanyador del Premi LyondellBasell al millor projecte de cracker d'etilè.

El passat dimecres 13 de juny va tenir lloc el lliurament del Premi LyondellBasell als alumnes de 3r del grau en Enginyeria Química de la Universitat Rovira i Virgili. El premi tenia com a objectiu reconèixer el millor projecte de cracker d’etilè desenvolupat pels estudiants.

L’equip guanyador va ser el número 4, format per Carlos Romera (líder), Sergi Alcoverro, Àurea Caravaca, Ayoube El Hamdouni, Aida Yong Galindo, Sara Panella i Adrià Panisello. El tribunal que va avaluar els projectes estava compost per Anna Navarro i Irene Martos en representació de LyondellBasell, i Felix Llovell i J. Manel Vallès per part de l’ETSEQ.

A més del reconeixement, el premi consistia en un llibre especialitzat i la possibilitat de participar en una jornada de formació a les instal·lacions de LyondellBasell.

L’acte es va celebrar a la sala de graus de l’ETSEQ (Escola Tècnica Superior d’Enginyeria Química), amb una mesa presidencial composta per destacades personalitats acadèmiques i representatives de l’empresa patrocinadora.

La mesa presidencial de l’acte de lliurament va comptar amb la presència de Joan Herrero, responsable del GEQ/DG API de 3r curs; Victor Alfaro, representant de LyondellBasell; Josep Font, vicerector de PDI de la URV; Ioanis Katakis, director de l’ETSEQ, i J. Manel Vallès, membre del jurat del premi.

Mmebres que formaven part de la mesa al lliurament del Premi LyondellBasell.