25/04/2018

Es prorroga el descompte del 10% en els títols de transport integrat per a la comunitat URV al 2018

El conveni entre el Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, Autoritat Territorial de Mobilitat, i la URV permet la rebaixa del cost de les targetes T-Mes, T-50/30 i T-10/30 d’una, dues i tres zones

Interior d'autobús.

El president del Consell d’Administració del Consorci del Transport Públic del Camp de Tarragona, Autoritat Territorial de la Mobilitat, Pere Padrosa, i el rector de la Universitat Rovira i Virgili, Josep Anton Ferré, van signar el 24 d’abril la pròrroga del conveni que permet oferir als membres de la comunitat universitària un descompte del 10% als títols integrats T-Mes, T-50/30 i T-10/30 d’una, dues i tres zones. L’acord té vigència fins al 31 de desembre de 2018.

A través del conveni es vol incentivar l’ús del transport públic entre el personal universitari i els estudiants, per contribuir així a l’acompliment del Pla de Medi Ambient, que té per objectiu reduir un 20% les emissions de gasos d’efecte hivernacle l’any 2020.

El director general de Transports i Mobilitat, Pere Padrosa, i el rector de la URV, Josep Anton Ferré, signat l’addenda del conveni de col·laboració entre l’ATM i la URV.

Per obtenir la bonificació del 10% en els títols integrats, cal que els usuaris s’adrecin al Centre d’Atenció al Client de l’ATM, ubicat a l’estació d’autobusos de Tarragona, i presentin el carnet universitari per acreditar que són membres del col·lectiu de la URV. D’aquesta manera els membres de la Comunitat URV poden utilitzar amb descompte els títols del sistema tarifari integrat, que permet a tots els usuaris utilitzar els diferents sistemes de transport (bus urbà, interurbà i tren) amb una única targeta. Els estudiants que encara no tenen el carnet poden presentar la matrícula del curs.

Pel que fa als autobusos, durant el període lectiu, estan en funcionament les línies de bus universitari que uneixen els campus de Tarragona, Reus i Vila-seca. A la pàgina de Medi Ambient de la URV es poden consultar les línies i horaris.