07/08/2020

Els serveis de la Universitat es concentren a l’edifici N5 del campus Sescelades fins al 28 d’agost

El Registre General obre els dimarts amb cita prèvia i el CRAI ho farà a partir del 24 d'agost al campus Catalunya

Els horaris d’obertura i l’autorització d’accés als edificis dels campus s’han modificat després del tancament per la COVID-19. A causa del mateix motiu, els serveis de la Universitat s’han vist alterats i es concentren a l’edifici N5, al carrer Marcel·lí Domingo s/n del campus Sescelades, a Tarragona, fins al 28 d’agost. La resta d’edificis romandran tancats al públic durant aquest temps, a excepció del mateix N5 i el Centre de Transferència de Tecnologia i Innovació.

El Registre General està ubicat a l’N5 des del passat 1 de juny en horari de 9 a 12 h, els dimarts amb cita prèvia.

El CRAI, que va tancar el 24 de juliol, obrirà les seves portes el 24 d’agost només al campus Catalunya de 9 a 14 h, per prestar serveis a tota la comunitat universitària. Degut a les circumstàncies excepcionals, la resta de CRAI de campus obriran el dia 1 de setembre, excepte el CRAI de la seu Baix Penedès que obrirà el 14 de setembre. L’horari d’estiu del CRAI es pot consultar al web.

Els membres de la Comunitat URV poden consultar els horaris d’estiu dels edificis en aquest document.