31/03/2023

La majoria d’edificis de la Universitat tanquen durant una setmana per reduir el consum d’energia i la despesa

Es mantenen oberts tres CRAI a Tarragona, Reus i Vilafranca del Penedès. Els laboratoris tindran l'accés restringit per mantenir l'activitat de recerca indispensable i donar servei a les empreses

Aulari del campus Catalunya.

D’acord amb el Pla d’emergència energètica i amb les mesures d’estalvi econòmic aprovades per als períodes de baixa activitat, els edificis de la URV als diferents campus romandran tancats fins al 10 d’abril. L’activitat universitària es redueix i per això només es mantenen els serveis mínims imprescindibles.

Així, els següents CRAI de campus estaran oberts en el següent horari:

• CRAI campus Catalunya, del 3 al 5 d’abril, de 9 a 21 h.
  • CRAI Medicina i Ciències de la Salut, del 3 al 5 d’abril, de 9 a 21 h.
  • CRAI seu Vilafranca del Penedès, del 3 al 6 d’abril, de 9 a 20 h.

Els laboratoris i espais on s’hi faci activitat de recerca que no pot paralitzar-se estaran oberts per a les persones amb autorització, i també per donar servei a les empreses.

El Registre General de la URV és tancat presencialment del 3 al 10 d’abril de 2023, però el registre electrònic és operatiu les 24 hores del dia tots els dies de l’any per poder presentar la documentació virtual.

El tancament dels edificis del 3 al 6 d’abril respon al Pla d’actuació econòmica i al Pla d’emergència energètica aprovats pel Consell de Govern, que preveuen mesures d’estalvi econòmic i de reducció del consum d’energia i de la despesa associada.

Tots els serveis de la Universitat es reprendran a partir del dimarts 10 d’abril.