23/05/2025

Escollida la campanya guanyadora de la fase de la URV del concurs Exellence Lab

Amb la participació d'estudiants de Publicitat i Relacions Públiques, la iniciativa connecta el talent jove amb reptes reals de marques reconegudes

D'esquerra a dreta les guanyadores del concurs Exellence Lab: Blanca De Anta, Sara Marquès, Paula Vives i Ruth Prats.

La Universitat Rovira i Virgili és participant de l’edició 2025 del concurs interuniversitari Excellence Lab, una iniciativa que connecta el talent jove amb reptes reals de marques reconegudes. Aquest any, la marca protagonista ha estat Mahou, que ha desafiat més de 600 estudiants de tot l’Estat a desenvolupar una campanya creativa per reforçar la seva connexió amb la Generació Z.

Durant diversos mesos, els equips participants han treballat intensament en la creació de propostes innovadores, comptant amb dues sessions de mentoria de 30 minuts amb professionals del sector designats pel concurs. A la URV, la fase final interna es va celebrar dimarts passat, en què es van seleccionar els millors projectes entre dotze grups inicials. Les guanyadores del concurs van ser Sara Marquès, Ruth Prats, Blanca de Anta i Paula Vives, estudiants de tercer del grau en Publicitat i Relacions Públiques que seran, per tant, les representants de la Universitat a la final estatal, que tindrà lloc a Madrid els dies 9 i 10 de juny.

Els estudiants participants han expressat la seva satisfacció amb l’experiència i han destacat la importància de treballar amb una marca real i la utilitat de la dedicació invertida en els seus projectes. “Treballar amb una marca sempre és enriquidor i realment estem molt orgullosos de la feina que hem fet”, afirma Gisela Pous, una de les participants del concurs.

Excellence Lab, fundat per Adri Ballester i Miguel Justribó, ha col·laborat anteriorment amb marques com ara Telepizza, Yoigo i Diageo. Aquest any ha comptat amb la participació de més de 20 centres universitaris d’arreu de l’estat, oferint als estudiants l’oportunitat de presentar les seves idees davant experts del sector i explorar noves formes de connectar amb el públic jove.

Print Friendly, PDF & Email
Subscriu-te als butlletins de la URV

Comenta

*