12/11/2019

Universitats russes visiten la URV per definir la col·laboració en programes acadèmics

Els estudiants de la URV podran participar en escoles d'estiu a Rússia i fer treballs conjunts en diferents assignatures amb estudiants russos

Reunió de la rectora, Maria José Figueras, i el vicerector d'internacionalització John Style, amb responsables de facultats la Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA) i la Russian Foreign Trade Academy.

La URV va signar el passat mes d’abril un acord marc amb quatre universitats russes i tres més de l’Estat espanyol per a l’intercanvi d’estudiants, col·laboració en recerca i oferta de dobles titulacions. Per concretar la cooperació, responsables de facultats de dues de les universitats de Rússia, la Russian Presidential Academy of National Economy and Public Administration (RANEPA) i la Russian Foreign Trade Academy, han visitat la URV aquest dilluns i han mantingut trobades amb els responsables de les facultats de Ciències Jurídiques, Economia i Empresa, i Turisme i Geografia.

Si bé en l’àmbit acadèmic un dels objectius és arribar a oferir dobles titulacions i titulacions conjuntes, ara per ara, es treballa perquè els estudiants de la URV puguin participar en escoles d’estiu a Rússia, i perquè els estudiants d’aquestes universitats puguin fer estades a la URV a través del programa Study Abroad.

A més a més, els estudiants de les universitats d’ambdós països podran fer treballs conjunts com a part de les activitats d’algunes assignatures, en el marc d’un sistema de col·laboració internacional per a l’aprenentatge a distància.

A més de la URV, les universitats russes també visiten aquesta setmana la Universitat de València, la Universidad Carlos III de Madrid i la Universidad de Oviedo, també integrants de l’aliança impulsada per la Secretaria d’Estat d’Universitats, Investigació, Desenvolupament i Innovació del govern espanyol.