06/03/2024

La URV acollirà els 35 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

El CAC descentralitza, per segon any, el lliurament dels premis de recerca, per tal d’apropar-los a les diferents universitats catalanes i connectar amb les noves generacions d’investigadors

Vista general del campus Catalunya de la URV

La Universitat Rovira i Virgili acollirà el proper 11 de març l’acte de lliurament dels 35 Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual. El Consell de l’Audiovisual de Catalunya (CAC) descentralitza, per segon any, el lliurament dels premis de recerca, per tal d’apropar-los a les diferents universitats catalanes i per connectar amb les noves generacions d’investigadors. L’anterior lliurament es va fer a la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya.

El lliurament dels premis es farà al campus Catalunya de la URV, a Tarragona. L’acte, que estarà presidit pel conseller de Recerca i Universitats, Joaquim Nadal, consistirà en el lliurament de diplomes i premis als guanyadors de la convocatòria, que exposaran breument els seus treballs. També es presentaran els dos treballs que han rebut una menció especial.

L’objectiu dels premis és fomentar la recerca de qualitat en relació amb la comunicació audiovisual. Als Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual s’hi poden presentar treballs sobre comunicació audiovisual en el sentit més ampli del concepte: ràdio, televisió, serveis de comunicació per internet i altres plataformes. Els premis consten d’un diploma i una dotació econòmica.

En la sessió hi intervindrà la recentment nomenada directora del Departament d’Estudis de Comunicació de la URV, Núria Araüna, qui va ser guanyadora del segon premi en la 27a edició dels Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual (2015). La URV compta, des del 2008, amb el Grup de Recerca en Comunicació Asterisc.

El lliurament dels premis serà presentat per un exalumne de Comunicació de la URV, Moha Boulaich El Aouami. La sessió inclourà l’actuació dels Pataquers de la URV, la colla castellera universitària. L’acte és obert al públic, prèvia inscripció aquí.