07/11/2019

La URV acull un taller per preparar propostes per a la convocatòria d’Innovative Training Networks

S’han facilitat eines als 60 investigadors participants

Taller al campus Sescelades sobre l’Innovative Training Networks (ITN) del programa Horizon 2020.

La URV ha acollit el taller de preparació de propostes de la propera convocatòria d’Innovative Training Networks (ITN) del programa Horizon 2020 de la Comissió Europea. Hi han participat 60 investigadors de diverses universitats i centres de recerca.

El taller ha estat a càrrec de Cristina Gómez, de l’Oficina Europea del Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats i la FECYT, i Aïda Diaz, tècnica de l’àrea d’internacionalització de l’AGAUR. Les dues ponents han facilitat informació i eines pràctiques perquè els investigadors adeqüin la seva proposta de projecte als objectius i requisits del programa de finançament.

La convocatòria ITN 2020 és una acció MSCA que té per objectiu contractar i formar una nova generació d’investigadors creatius, innovadors, capaços de transformar els coneixements i les idees en productes i serveis mitjançant una xarxa internacional de centres públics i privats. Compta amb un pressupost de 530 milions d’euros i està oberta fins al proper 14 de gener.