22/04/2020

La URV passa a formar part del Clúster Food Service de Catalunya

L'agrupació d'empreses i institucions promou la competitivitat del segment de producció i distribució d'aliments del sector alimentari

La URV forma part del Clúster Food Service de Catalunya des d’aquest mes d’abril, després que el Food & Nutrition Clúster, del qual n’era sòcia la Universitat, s’hi integrés. El Clúster Food Service té com a socis fabricants, distribuïdors, consultores, restauradors, startups, entitats de gastronomia especialitzada i institucions amb un objectiu comú: promoure la competitivitat d’aquest segment del sector agroalimentari, que es dedica a la producció i la distribució d’aliments, serveis i equipaments.

Formar part d’aquest clúster suposa per a la Universitat la possibilitat de participar en projectes transformadors i conèixer de primera mà els reptes estratègics i les tendències del sector. Així, els investigadors poden participar en les activitats de dinamització del sector que s’hi proposen.

La Fundació URV participa com a delegada de la URV en aquest clúster, així com també ho fa activament en altres clústers: el Clúster INNOVI, del sector vitivinícola català, i el Clúster TIC Catalunya Sud (TICSUD.CAT), del sector de les Tecnologies de la Informació i Comunicació al Camp de Tarragona i a les Terres del Ebre.