28/09/2016

Personal universitari internacional visita la URV

Les estades es realitzen en el marc de l’Erasmus+, i serveixen per a que els participants desenvolupin i intercanviïn expertesa a les institucions i organitzacions de diversos països

Maria Stathakou de l'Aegean University amb membres de l'I-Center
Maria Stathakou de l'Aegean University amb membres del Centre Internacional.

Al mes de setembre el Centre Internacional ha rebut i acollit dues visites de personal administratiu que durant una setmana formativa han visitat diferents serveis i unitats de la URV en el marc del programa Erasmus+. Per part de la Università degli studi de Ferrara, Itàlia ha estat Silvia Raucci i per part de de l’Aegean University, Grècia, ha estat Maria Stathakou.

Ambdues visites van reunir-se amb el personal del Centre Internacional per conèixer l’organització del centre, els processos de la mobilitat i l’acollida dels estudiants i personal universitari d’altres universitats.

Un dels aspectes en què es van centrar les reunions va ser el Pla Estratègic d’internacionalització (PEI) de la URV.

Viktoria Koszegi durant la seva visita al Centre Internacional
Viktoria Koszegi, durant la seva visita al Centre Internacional.

A més, abans de l’estiu la URV va acollir Viktoria Koszegi, coordinadora de programa al Centre for Policy Studies (CPS) d’Hongria. Va arribar a la URV per fer una estada finançada pel programa Erasmus+ i va prendre part en reunions amb diferents unitats de la URV, entre elles UGAD, el departament de Pedagogia i el Centre Internacional.