22/11/2023

19 estudiants de la Facultat d’Economia i Empresa obtenen una beca Reddis de mobilitat

Els estudiants del centre han pogut fer mobilitats a 27 universitats de 15 països

El lliurament de les beques s'ha fet aquest dimarts a la seu de la fundació.

19 estudiants de grau de la Facultat d’Economia i Empresa (FEE) han rebut les beques que atorga la Fundació Privada Reddis per haver fet una estada de mobilitat d’estudis durant el curs 2022-23.

Els i les estudiants que van fer estades quadrimestrals han rebut 500 euros, i els que les van fer anuals han rebut 1.000 euros, dels 12.000 euros en total que la Fundació Reddis ha destinat per a aquesta convocatòria. Això permet als estudiants pagar les despeses, o una bona part, de la seva estada a l’estranger.

Els estudiants premiats són: Marc Altes Rull, Marta Canet Rosado, Anna Casas Molner, Lluís Codó Gibert, Oriol Cros Príncep, Stefan Dabija, Marcos de Sousa Silva, Anna González Buenafuente, Marc González Hernández, Mireia Jordà Soriano, Miquel Pujol Pacheco, Júlia Rull Sans, Ahinoa Salvadó Rivas, Gemma Sanahuja Solé, Andrea Santander Aragonès, Gerard Sardà Calull, Ivan Suero Pujante, Òscar Terceño Nadal, i David Vila Rodríguez. I els països de destí han estat: Àustria, Eslovàquia, Espanya, Estats Units, França, Irlanda, Itàlia, Polònia, Regne Unit, i Suècia.

L’acte, que s’ha celebrat a la seu de la fundació ha comptat  amb la presència de Carme Buixeda, presidenta de la Fundació Privada Reddis; Antonio Terceño, degà de la Facultat d’Economia i Empresa, i Anna Iglesias, finance and accounting trade manager de eDreams. Iglesias és graduada en Administració i Direcció d’Empreses i Finances i Comptabilitat per la URV, i va rebre aquesta beca el curs 2017-18 per la seva estada de mobilitat al Cork Institute of Technology.

Durant el curs 2022-23, 48 estudiants de graus, i dobles graus de la FEE van fer estades de mobilitat d’estudis. De la seva banda, la Facultat va acollir 87 estudiants de mobilitat que van venir de l’estranger. El centre té 106 convenis vigents amb 25 països.